Sider

onsdag den 1. juni 2016

Mal selv runde ting

Der er bare noget med runde former, jeg elsker runde former og har flere gange brugt æg og kugler som motiv når jeg har malet. For nylig sad jeg så igen og malede runde former, denne gang med akvarel blyanter. Jeg ved at der er mange der finder det svært, men måske denne lille video kan hjælpe.

Her er hvordan i foto form og ikke de samme billeder som der er i videoen.
Jeg brugte REXEL DERWENT Watercolour og en pensel med vandbeholder af ukendt mærke.

Det første jeg startede med var at tegne de runde former, med flere bløde streger (ikke med på foto)
Så malede jeg ovenpå med vandpenslen (det første foto)

Mal runde former foto illustration
Mal runde former foto illustration 2

I videoen viser jeg hvordan man nemt kan male runde former med akvarel blyanter.


Rigtig god fornøjelse!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar