Sider

søndag den 19. juni 2016

DIY TP Roll hairclip modelling paste og bling dekoration af hårspænde

Her er et hårspændet pyntet med modelling paste og genbrugs bling. Bling stykkerne fik jeg fra nogle bælte stropper som jeg havde liggende og som jeg garanteret har haft i flere år. Nu kom de til anvendelse og blev til genbrugsguld.

Under billedet har jeg skrevet materialeliste og mål for nettop dette hårspænde. Klik på billedet hvis du ønsker at se videoen og få inspiration til selv at lave hårspænder.


Klik på billedet så kommer du til YouTube videoen


Materialeliste til pynt og hårpind:
Træspyd/grilspyd ca. 15 cm (klippet)
Stor træ perle
Genbrugs bling
Sort akryl maling
Pensel
Udendørs trælim
Modelling paste (min blanding er en købt hos søstrene Greene + Polyfilla fra byggemarked blandet til en jævn og luftig konsistens der intet vejer)
Lak til at sikre holdbarheden af hårspændet

Mål:
15,5 cm langt
5 cm bredt
nederste hul sidder 1cm fra yderste kant og ca. 2,5 cm inde (midten)
yderste hul sidder 2,5 cm fra yderste lange kant og ca. 2,5 cm inde (midten)
de to yderste huller sidder ca. 1,5 cm fra yderste kant og 1,8 cm inde

Link til fremstilling af hårspændet GRUNDMODELLEN

Link til pynt af hårspænde med lim pistol og maling


Ingen kommentarer:

Send en kommentar