Sider

mandag den 20. juni 2016

Dekorer TP hårspænde med TP

Sidste hårspænde i serien om at lav hårspænder ud af TP ruller, skulle have været guld og blå dekoreret med TP. Men da jeg optog helt uden for rammen måtte jeg starte forfra. Derfor besluttede jeg at det skulle være en anden str. og med en anden farve. Farven jeg valgte er en meget højtråbende grøn farve. Malingen er en nedsat akryl maling jeg har købt for kr. 5,- i en dagligvarer butik (tror det var Rema1000) og på bagsiden kan jeg se at den oprindeligt har kostet kr. 8,- så det må siges at være en billig maling.


TP Roller hairclip decorate with TP and paint

Materiale liste (det hårspænde jeg laver i videoen) Guld med grøn
Grund maling, brun vægmaling
Akryl farve GRØN (intet mærke)
Maries Acrylic maling no. 815B Gold 132
Lak af en eller anden slags til at forsegling.
2 stk tomme rene toilet papirs ruller
Link til videoen

Hårspændets mål:
13,2 cm langt
5 cm bredt
Indgangs hul 2,1 cm oppe på midten
Langt udgangs hul 2 cm oppe og 1,4 cm til hver side
Nederste pyntelag 5,9 x 2,5 cm
Midterste pynte lag 4,9 x 1,5 cm
Øverste pynte lag 3,6 x 0,9

Hårpindens mål:
Pind 16,2 cm lang (klippet)
Nederste pynte lag TP 3 cm bredt
Øverste pynte lag 1,5 cm bredt


TP hårspænde dekoreret med TP og maling

Materiale liste (det oprindeligt hårspænde) Guld med blå
Grund maling, brun vægmaling
Maries Acrylic maling no. 815B Sky Blue 447
Maries Acrylic maling no. 815B Gold 132
Lak af en eller anden slags til at forsegling.
2 stk tomme rene toilet papirs ruller

Hårspændets mål:
11 cm langt
4,8 cm bredt
hul 2,3 cm oppe på midten
Nederste pyntelag 4,8 x 2,2 cm
Midterste pynte lag 3,5 x 1,9
Øverste pynte lag 3 x 0,7

Hårpindens mål:
Pind 13 cm lang (klippet)
Nederste pynte lag TP 2,5 cm bredt
Øverste pynte lag 1,3 cm bredt



Ingen kommentarer:

Send en kommentar