Sider

søndag den 15. maj 2016

Design dit eget papir med kranier og fjer

Designpapir med kranier og fjer

Jeg elsker at lave mine egne designs og her har jeg lavet en lille rulle med mit eget designerpapir fyldt med lyserøde kranier og fjer. Papiret kan bruges til: Gave indpakning, bogindbinding, dekoration af rammer, bordløber, dækkeservietter (evt. lamineret), bogmærker, kort og mange mange andre ting.

Har du lyst til at se en lille kort film, hvor jeg viser hvordan jeg laver mit eget designerpapir er her et link: Link til YouTube videoen

Hjemmelavet designerpapir med lyserøde kranier og fjer

Stemplerne lavede jeg tidligere ud af genbrugsmaterialer (link nederst på siden)

Jeg har brugt print papir på rulle men du kan f.eks. bruge: Bagsiden af indpakningspapir, ensfarvet papirdug, madpakkepapir, silkepapir, kopipapir, tegnepapir på rulle, papirsposer og sikkert mange andre former for papir som jeg ikke lige har tænkt på.

Link til lav fjer stempel

Link til lav kranie stempel

Rigtig god fornøjelse med at lave dit eget designerpapir.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar