Sider

fredag den 2. september 2016

Lav selv smykker, monter perle på kæde, perle ml to kæder

For ca. 9 år siden havde jeg min egen Internetbutik. Her solgte jeg smykker og brugskunst som jeg selv fremstillede. Dengang havde jeg planer om at holde kurser i smykkefremstilling og derfor optog jeg en hel række smykkefremstillingsfilm. De blev sågar trykt som DVD'er, men da krisen kom og jeg måtte dreje nøglen blev den del skrinlagt sammen med resten af virksomhedden.

Nu tænker jeg at alle disse film ikke bare skal gå til spilde, så derfor offentliggør jeg dem stille og roligt på YouTube og forhåbentlig vil der være mange der så får glæde af dem. Til forskel fra nu, hvor nærmest ingen kan se dem.

Dengang offentliggjorde jeg 4 små trailer (YouTube tillod ikka upload over 2 minutter) og en for et års tid siden offentliggjorde jeg en enkelt grundlæggende video. I dag har jeg så offentliggjort en mere. Nemlig afsnittet: Perle på kæde, montering af perle mellem 2 kæder

Så hvis du kunne tænke dig at fremstille dine egne smykker og måske starte din egen lille forretning, så tøv ikke med at blive abonnent af kanalen og du kan være med til at sikre at der bliver ved med at komme flere af slagsen, ved at like videoerne ;-)


Rigtig god fornøjelser med smykkefremstillingen.
Pia

Ingen kommentarer:

Send en kommentar