Sider

torsdag den 28. juli 2011

Fra alt mulig klud til BLOMST (Turkis grøn)

Mange af os har de her filt agtige alt mulig klude som kan købes i pakker i langt de fleste butikker. Man kan købe pakker med flere farver... eller pakker med kun en farve.

Jeg har købt en pakke med flere farver og klippet blade (2 af hver) uden spids i den ene ende + et par runde



Hver 2 ens blade er syet sammen med store sting ned langs midten fra den flade ende og så tilbage igen


Jeg har holdt det hele på en tråd... Men vil klart anbefale at skille dem ad, da det hurtigt bliver rodet og filter sig sammen.



Endelig har jeg samlet alle bladene med 2 runde på undersiden og 2 på oversiden

På de øverste har jeg syet et lille kryds mønster og klippet ind i den aller øverste og skubbet det sammen. De øverste blade har jeg rullet i blad enderne, for at give lidt liv til blomsten.

Helt tilfreds med det færdige resultat er jeg ikke, så det kan du garanteret gøre bedre... 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar